IDIOKRACIE – COVID

30. 03. 2021 7:33:33
Před pár dny jsem se vrátil z nemocnice, kde jsem byl hospitalizován s COVIDEM. Je to můj první blog a nechci ani se necítím, že bych měl rozdávat rozumy. Jenom mě napadlo pár otázek, které chci s vámi sdílet.

otázka č. 1) Víte co je rozhodující pro vaše přežití když se nakazíte COVIDEM?

Když jsem si zavolal záchranku (po přemlouvání rodiny) po týdnu ve 40st. horečkách, poté co mi klesl tlak na 66/33 a já jsem ztrácel vědomí, přijeli záchranáři do 5-ti minut. Podotýkám že bydlím na okraji města. První co je zajímalo, nebyli horečky ani jiné symptomy, ale byl jeden důležitý ukazatel – saturace, neboli okysličení krve. Nasadí vám na prst „větší kolíček na prádlo“ s displejem, který vám do 10 sekund změří saturaci. Zdravý člověk má hodnoty mezi 94-100. Mě změřili 78 a doporučili hospitalizaci...pro jistotu. Byl jsem rád, protože se mi v nemocnici zhoršila saturace a musel jsem být na kyslíku a kapačkách. Díky Bohu se můj zdravotní stav začal zlepšovat a po týdnu jsem šel domů. Po návratu jsem si objednal Oxymetr za cenu teploměru. Pro jistotu, protože mám staré rodiče.

Věděli jste (po roce mediální masáže) že úroveň saturace je nejdůležitější údaj pro vaše přežití? Nejsem vzdělán v humanitních oborech (pouze v technickém) ale pokud je zde důležitý údaj, který si navíc můžete doma spolehlivě změřit, ptám se: Proč se o tomto parametru vůbec nikde nemluví a nepíše? Proč nikde nečtu doporučení aby si lidé (zvláště v rizikové skupině) koupili tento přístroj, který můžou obsluhovat i malé děti. Proč případně vláda, která nakupuje ve velkém čínské šmejdy (respirátory) nekoupí do každé rodiny jeden oxymetr?

otázka č.2) Proč je zakázán pobyt na čerstvém vzduchu?

Po propuštění z nemocnice mi byla doporučena rehabilitace a cvičení-procházky na čerstvém vzduchu. Bydlím v rodinném domě se zahrádkou – takže bez problému. Ale co tisíce jiných, kteří musí být zavřeni doma. Každý lékař vám doporučuje pobyt na čerstvém vzduchu (bez respirátoru) + pohyb na slunci (pro tvorbu vitamínu D) který, když jste v nemocnici, tak do vás cpou horem spodem - kanylou. Vysvětlil vám někdo rozumně, proč nemůžete jít ven do přírody? Copak vás venku nakazí zajíc nebo sýkorka. To už opravdu všichni přišli o zdravý rozum?

otázka č.3) Proč vláda nezodpovědně - trestuhodně rozšiřuje nákazu mezi obyvatelstvem?

Heslem této vlády je asi, čím víc COVID tím více BEST. To je asi nejzásadnější otázka která mě napadla po mé zkušenosti. Když mě odvezli do nemocnice, onemocněla má manželka i syn. Záchranáři mě uklidňovali, ať si zavolají odběrový tým na testy PCR, že nemusí nikde jezdit. Po telefonátu s hygienou však byla tak šokována, volala mi do nemocnice, že se asi na hygieně zbláznili. Doporučili jim, aby si zajeli hromadnými dopravními prostředky do nemocnice na odběry. Rozumíte tomu? Prokazatelně nemocní – nakažení Covidem, mají jet autobusem + tramvají, pravděpodobně s velikým rizikem že nakazí rizikové lidi – důchodce, cestou na testy? Copak toto není rizikové jednání, které skutečně ohrožuje zdraví a životy? Naštěstí měla manželka se synem zdravý rozum a zůstali doma. Tato vláda trestně stíhá lidi, kteří poruší karanténu, nebo porušují nesmyslná nařízení (např. nošení respirátorů venku), ale zároveň svými doporučeními ohrožuje životy lidí.

Co k tomu dodat? Myslím, že daleko větší problém dnešní „covidové“ doby je absence zdravého myšlení, rezignace a všudypřítomný strach. Pokud máte rozumné odpovědi na mé otázky, budu jenom rád. Rád se poučím jsem ještě relativně mladý-50let.

Všem přeji pěkné Velikonoce, pokud možno v rodinném kruhu nejlépe strávené venku v přírodě – jaro je nádherné.

Autor: Daniel Kutý | úterý 30.3.2021 7:33 | karma článku: 39.63 | přečteno: 1672x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostrava

Jan Tichý(Bnj)

Derniéra

Česko je opravdu výjimečná země. Máme v čele místo premiéra derniéra. Jen nevíme, o jakou derniéru jde.

27.8.2022 v 15:19 | Karma článku: 27.63 | Přečteno: 584 | Diskuse

Adam Filák

Příběh mé slezské rodiny, aneb ve škole jsem se o tom neučil a neměl být učen

Hodiny dějepisu vypadaly zhruba takto. Do 19. století u nás nebylo nic. Všichni přišli odjinud. A vytvořili novou společnost. Byli to Češi. Přišli z Čech či Moravy. A proto jsme se učili dějiny Čech. U nás: bezčasí a bezhistoří.

23.12.2021 v 7:00 | Karma článku: 27.94 | Přečteno: 4375 | Diskuse

Mirka Pantlíková

O koťátku s bílými ponožkami

Nestává se často, že když po ránu vyjdete před dům narazíte na něco milého, co vás zaujme na první pohled. A to se mi se mi stalo nedávno.

27.10.2021 v 16:33 | Karma článku: 22.79 | Přečteno: 380 | Diskuse
Počet článků 1 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1672

Jsem Ostravák ostravski který pracuje jako majitel geodetické firmy

Motto blogu: Co je pravda? (Pilatus Pontius)

Ježíš mu řekl: „Já jsem ta Cesta, Pravda i Život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne."

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...